ATIMH KPIΣH: Πασiγνωστη Eλληνiδα Hθοποιός δουλεύει σε Kαφετέρια « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

ATIMH KPIΣH: Πασiγνωστη Eλληνiδα Hθοποιός δουλεύει σε Kαφετέρια

Κατηγορία Lifestyle στις   6:22 μ.μ.  |  Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για ATIMH KPIΣH: Πασiγνωστη Eλληνiδα Hθοποιός δουλεύει σε Kαφετέρια
Παρ’ ότι έχει πολλές τηλεοπτικές επιτυχίες στο ενεργητικό της, δουλεύει σε Kαφετέρια.Η κρίση, δεν θα μπορούσε να την αφήσει ανεπηρέαστη, και έτσι, για να επιβιώσει, έχει αναγκαστεί να δουλεύει ως ταμίας σε μαγαζί.
Ο λόγος για την Τζένη Διαγούπη, η οποία αποτελεί μία από τις συμπαθέστερες ηθοποιούς, έχοντας πολλές τηλεοπτικές επιτυχίες στο ενεργη…

Παρ’ ότι έχει πολλές τηλεοπτικές επιτυχίες στο ενεργητικό της, δουλεύει σε Kαφετέρια.Η κρίση, δεν θα μπορούσε να την αφήσει ανεπηρέαστη, και έτσι, για να επιβιώσει, έχει αναγκαστεί να δουλεύει ως ταμίας σε μαγαζί.
Ο λόγος για την Τζένη Διαγούπη, η οποία αποτελεί μία από τις συμπαθέστερες ηθοποιούς, έχοντας πολλές τηλεοπτικές επιτυχίες στο ενεργητικό της.

«Εγώ εδώ φέτος το καλοκαίρι εργάζομαι, στο ταμείο του καταστήματος!

Γιατί το καλοκαίρι δεν είχα εργασία, και είχα μείνει χωρίς εργασία αρκετούς μήνες, και κάπως έπρεπε να βγάλω τα προς το ζην, οπότε ήρθα σε αυτή την επιχείρηση που είναι συνέταιρος ο αδερφός μου.

Αφού δεν έχουν τίποτα να μου προσφέρουν τηλεόραση και θέατρο, θα περιμένω να με ζήσουν;


Περάσανε αρκετά χρήματα από τα χέρια μου, τα ξόδευα, έδινα και σε άλλους, πάλι καλά που μου έλεγε η μητέρα μου να κρατήσω και τίποτα, αλλά από το Γενάρη και μετά, ήρθα σε πολύ δύσκολή θέση!» εξομολογήθηκε η ηθοποιός.

Πηγή : apisteutoi.gr

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html