ΑΗΔΙΑ! Περαστικός συγχαίρει μεσήλικα άντρα, για τον γάμο του με 12χρονο παιδί! «Εγώ του λέει, πήρα ένα 9χρονο… « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

ΑΗΔΙΑ! Περαστικός συγχαίρει μεσήλικα άντρα, για τον γάμο του με 12χρονο παιδί! «Εγώ του λέει, πήρα ένα 9χρονο…

Κατηγορία Περίεργα στις   3:40 μ.μ.  |  Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

fewfewfewf
Όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία, η νύφη είναι τόσο μικρή που άνετα θα μπορούσε να είναι η… εγγονή του γαμπρού! Και μπορεί εσάς να σας σόκαρε η εικόνα, κάποιοι περαστικοί όμως έσπευσαν να συγχαρούν το «ευτυχισμένο ζευγάρι».
Πρόκειται για μία πολύ κοινή πρακτική στον Λίβανο, ειδικά σε στρατόπεδα προσφύγων, όπου κοpίτσια, από τη Συρία κυρίως, εξαναγκάζονται να παντρευτούν ακόμη και από την ηλικία των 9 ετών.
ΑΗΔΙΑ! Περαστικός συγχαίρει μεσήλικα άντρα, για τον γάμο του με 12χρονο παιδί! «Εγώ του λέει, πήρα ένα 9χρονο…
Χαρακτηριστική είναι η αντίδραση ενός περαστικού που ρώτησε «Είναι δικιά σου;» και όταν ο γαμπρός έγνεψε καταφατικά εκείνος αμέσως τον συγχάρηκε.
ΑΗΔΙΑ! Περαστικός συγχαίρει μεσήλικα άντρα, για τον γάμο του με 12χρονο παιδί! «Εγώ του λέει, πήρα ένα 9χρονο…
Δεν είναι λίγοι όμως και εκείνοι που έχουν την εντελώς αντίθετη άποψη. Μία γυναίκα μάλιστα σοκαρίστηκε τόσο πολύ που απαιτούσε να μάθει που ήταν οι γονείς του κοpιτσιού. «Είναι 12! Είχα βγει για τρέξιμο και τα πόδια μου πάγωσαν μόλις την είδα!», ανέφερε η ίδια.
Ένας άγνωστος της εξηγεί πως ο «γάμος» είναι νόμιμος καθώς ο γαμπρός έχει την άδεια των γονιών της, προσθέτοντας ότι «ο νόμος το επιτρέπει».
Η γυναίκα όμως εξαγριώθηκε ακόμη περισσότερο. «Ποιος νόμος; Την παίρνω μαζί μου αυτή τη στιγμή!», μόνο και μόνο για να την διακόψει ο γαμπρός λέγοντας «Δεν είναι δική σου δουλειά. Είμαι με τη γυναίκα μου. Οι γονείς της μου έδωσαν την άδειά τους.»
Ο γάμος μπορεί να ήταν όντως ψεύτικος, οργανωμένος από την KAFA για να αναδείξει την ντροπή σε μια καθόλα πραγματική καθημερινότητα στον Λίβανο, η «ενηλικίωση» στη χώρα όμως καθορίζεται καθαρά από «θρησκευτικά» κριτήρια.
Κοpίτσια από 14 χρονών και πάνω μπορούν να παντρευτούν χωρίς τη συγκατάθεση των γονιών τους, αν και κάποια θρησκευτικά δικαστήρια έχουν επιτρέψει – υπό προϋποθέσεις – να παντρευτούν ακόμη και στην ηλικία των 9.
Περίπου 1 στα 100 παιδιά στον Λίβανο παντρεύονται πριν καν κλείσουν τα 15, σύμφωνα με τη UNICEF.
ΑΗΔΙΑ! Περαστικός συγχαίρει μεσήλικα άντρα, για τον γάμο του με 12χρονο παιδί! «Εγώ του λέει, πήρα ένα 9χρονο…
Ο λόγος που αρκετοί Σύριοι γονείς δέχονται να παντρέψουν τα ανήλικα κοpίτσια τους, είναι επειδή πιστεύουν πως έτσι τα γλιτώνουν από την προσφυγιά και τους προσφέρουν μια καλύτερη ζωή. Στην πραγματικότητα όμως, οι κίνδυνοι αυξάνονται λόγω επιπλοκών στην εγκυμοσύνη σε νεαρές ηλικίες, βιασμών και ενδοοικογενειακής βίας και φυσικά δεν έχουν πλέον καμία ελπίδα να λάβουν οποιασδήποτε μορφής εκπαίδευση.
Επίσης, σύμφωνα με την Jihane Latrous, πολλές φορές οι γονείς αναγκάζουν τα παιδιά τους να παντρευτούν για «να έχουν ένα στόμα λιγότερο να ταΐζουν»…
Μόλις πέρυσι περάστηκε νόμος όπου επιβάλλει την αναγνώριση ενός γάμου τόσο από τις θρησκευτικές αρμόδιες αρχές, όσο και από ένα αστικό δικαστήριο. 

 fanpage.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html