9 Περιπτώσεις που πρέπει να αποφεύγετε αυστηρά να πίνετε νερό « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


On Line

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Σοβαρά επεισόδια στο Αγρίνιο – Τραυματίστηκε 19χρονη κοπέλα! (φωτο)

Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν χθες  στο κέντρο του Αγρινίου, με συγκρούσεις μεταξύ δυνάμεων των ΜΑΤ και αντιεξουσιαστών, κατά τη διάρκεια τ...

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2018

9 Περιπτώσεις που πρέπει να αποφεύγετε αυστηρά να πίνετε νερό

Κατηγορία Υγεία στις   7:20 μ.μ.  |  Τρίτη, 3 Ιουλίου 2018

9-periptoseis-poy-prepei-na-apofeygete-aystira-na-pinete-nero
Λίγοι άνθρωποι πηγαίνουν στο γυμναστήριο ή τρώνε φαγητό χωρίς να πιουν λίγο νερό. Ωστόσο, η υπερβολική κατανάλωση υγρών μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Είναι πάντα καλύτερο να μειώσετε την πρόσληψη υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας, αντί να αντιμετωπίσετε πιθανές παρενέργειες.
Αποφασίσαμε να μάθουμε πότε το νερό μπορεί να είναι πραγματικά επιβλαβές. Ως μπόνους στο τέλος του άρθρου, θα σας πούμε τι θα συμβεί στο σώμα σας εάν πίνετε πολλά υγρά κατά τη διάρκεια της ημέρας.
1. Ακριβώς πριν από τον ύπνο
Υπάρχουν τουλάχιστον 2 λόγοι για τους οποίους πρέπει να αποφύγετε το νερό πριν κοιμηθείτε:
Η κατανάλωση νερού πριν κοιμηθείτε μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα διακοπτόμενο ύπνο. Είναι πολύ πιθανό ότι θα χρειαστεί να ουρήσετε κατά τη διάρκεια της νύχτας και μπορεί να απαιτηθεί περισσότερος χρόνος για να μπορέσετε να κοιμηθείτε ξανά.
Τα νεφρά μας εργάζονται πιο αργά τη νύχτα σε σύγκριση με τη διάρκεια της ημέρας. Γι’αυτόν τον λόγο μπορεί να παρατηρήσετε λίγο πρήξιμο του προσώπου και των άκρων το πρωΐ. Το νερό μπορεί να εντείνει αυτά τα συμπτώματα.
2. Κατά τη διάρκεια έντονης προπόνησης
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η υπερβολική πρόσληψη νερού κατά τη διάρκεια της άσκησης μπορεί να έχει αρνητικές παρενέργειες. Κατά τη διάρκεια μιας έντονης προπόνησης, η θερμοκρασία του σώματος ενός ατόμου αυξάνεται. Ωστόσο, η πρόσληψη νερού για να δροσιστείτε κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης, μπορεί να προκαλέσει εξάντληση των ηλεκτρολυτών.
Ως αποτέλεσμα, ένα άτομο μπορεί να υποφέρει από:
πονοκέφαλο
ναυτία
ζάλη
Επιπλέον, η υπερβολική πρόσληψη υγρών μπορεί να είναι επικίνδυνη για άτομα με καρδιακές παθήσεις, καθώς αυξάνει την καρδιακή πίεση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι γιατροί συστήνουν να πίνετε νερό μόνο μετά από την προπόνηση.
3. Εάν τα ούρα σας είναι άχρωμα
Τα εντελώς καθαρά ούρα είναι ένα σημάδι υπερβολικής ενυδάτωσης. Εάν έχετε άχρωμα ούρα, πιθανότατα πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε διψασμένοι.
Αυτή η υπερβολική κατανάλωση υγρών μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλά επίπεδα νατρίου που έχουν ως αποτέλεσμα ορισμένα σοβαρά προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής καρδιακής προσβολής.
4. Για να δροσιστείτε από τις πικάντικες τροφές
Δεν πρέπει να πίνετε ποτέ νερό αφού φάτε καυτερές πιπεριές, καθώς η αίσθηση καψίματος προκαλείται από ένα μόριο που ονομάζεται καψαϊκίνη. Δεδομένου ότι η καψαϊκίνη είναι ένα μη πολικό μόριο, μπορεί να διαλυθεί μόνο σε άλλες μη πολικές ουσίες, όπως το γάλα.
Εάν ξεπλύνετε το στόμα σας με νερό που αποτελείται από πολικά μόρια, αυτό θα επιτρέψει στην καψαϊκίνη να εξαπλωθεί σε όλο το στόμα και τον οισοφάγο, καθιστώντας την κατάσταση ακόμα χειρότερη.
5. Ακριβώς πριν, κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά από ένα γεύμα
Η πρόσληψη νερού ενώ τρώτε, μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία. Αυτό συμβαίνει επειδή το στόμα μας παράγει σάλιο με ένζυμα, που είναι απαραίτητα για μια υγιή πεπτική διαδικασία.
Η κατανάλωση υγρών κατά τη διάρκεια των γευμάτων οδηγεί σε μείωση της σιέλωσης, και για τον λόγο αυτόν, οι δύσπεπτες τροφές συσσωρεύονται στο σώμα σας και μπορεί να γίνουν τοξικές ακόμη και αν τρώτε υγιεινά τρόφιμα. Λάβετε υπόψη ότι η κατανάλωση κρύου νερού ή οινοπνευματωδών ποτών καθιστά την κατάσταση ακόμα χειρότερη.
6. Όταν προέρχεται από το λάστιχο του κήπου
Ακόμη και αν το λάστιχο είναι συνδεδεμένο σε σωλήνα με καθαρό νερό, τα στοιχεία από τον ίδιο τον σωλήνα μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία σας, για τους εξής λόγους:
Οι οργανοκασσιτερικές ενώσεις διαταράσσουν το ενδοκρινικό σύστημα.
Το αντιμόνιο συνδέεται με ηπατική, νεφρική και άλλες βλάβες των οργάνων.
Οι φθαλικές ενώσεις μπορούν να μειώσουν τη νοημοσύνη και να προκαλέσουν αλλαγές συμπεριφοράς.
7. Όταν περιέχει τεχνητά γλυκαντικά
Αυτή η συμβουλή θα είναι χρήσιμη για τα άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρος. Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες ενισχύουν την όρεξη και μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους.
Σημειώστε ότι το νερό με λάϊμ ή χυμό λεμονιού μπορεί να περιέχει επίσης αυτές τις ουσίες.
8. Θαλασσινό νερό
Όλοι γνωρίζουν ότι θα πρέπει να αποφεύγουν να πίνουν θαλασσινό νερό, αλλά λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν γιατί είναι επιβλαβές για την υγεία τους.
Πρώτα απ ‘όλα, τα περισσότερα παράκτια ύδατα περιέχουν παθογόνους ανθρώπινους ιούς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εάν πιείτε κατά λάθος νερό ενώ κολυμπάτε, θα πρέπει να το φτύσετε αμέσως – εάν δεν θέλετε να περάσετε όλες τις διακοπές υποφέροντας από ροταϊό και όλα τα άσχημα συμπτώματά του.
Δεύτερον, το θαλασσινό νερό περιέχει μια τεράστια ποσότητα αλατιού και το σώμα μας χρειάζεται πολύ καθαρό νερό για να το ξεφορτωθεί. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή αφυδάτωση.
9. Εάν έχετε ήδη πιει πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας
Έχουμε ήδη αναφέρει αυτή τη συμβουλή, αλλά θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η υπερβολική πρόσληψη υγρών οδηγεί σε χαμηλά επίπεδα νατρίου με δυσάρεστες παρενέργειες.
Εκτός αυτού, η κατανάλωση υπερβολικού νερού είναι επιβλαβής για τα νεφρά σας, καθώς τα εμποδίζει να κάνουν τη δουλειά τους και να ρυθμίσουν σημαντικά συστατικά του αίματος.
Bonus: Τι θα συμβεί εάν πίνετε πολύ νερό;
Η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να οδηγήσει σε μια ασθένεια που ονομάζεται υπονατριαιμία. Οι γιατροί συνιστούν να το λάβετε σοβαρά υπόψη, καθώς μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τη ζωή σας.
Οι ασθενείς που διαγνώστηκαν με υπονατριαιμία πάσχουν από:
Επιληπτικές κρίσεις
Σύγχυση
Ζάλη
Κατάθλιψη
Οι καταστάσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω δεν πρέπει να γίνουν λόγος να μειώσετε την ποσότητα της πρόσληψης υγρών στο ελάχιστο, δεδομένου ότι το νερό είναι απαραίτητο για τις φυσιολογικές σωματικές λειτουργίες. Ωστόσο, είναι καλύτερα να μην πάτε στα άκρα και να διατηρήσετε την ενυδάτωση του σώματός σας υπό έλεγχο.
Επιμέλεια Κειμένου & Μετάφραση: Marva @Truelife.gr
Πηγή: truelife.gr, brightside.me, © Depositphotos
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...