"Εβαλα προστατευτικό στο κινητό μου και το χρυσοπλήρωσα - Όταν μου ξαναέσπασε και πήγα να ρωτήσω τελοσπάντων τι γίνεται ο υπάλληλος μου είπε..." - Καταγγελία Αναγνώστη « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

"Εβαλα προστατευτικό στο κινητό μου και το χρυσοπλήρωσα - Όταν μου ξαναέσπασε και πήγα να ρωτήσω τελοσπάντων τι γίνεται ο υπάλληλος μου είπε..." - Καταγγελία Αναγνώστη

Κατηγορία Ενδιαφέροντα στις   10:40 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018


Αγαπητό tromaktiko,
δηλώνω απόλυτα απογοητευμένος τόσο με την εταιρία...
iStorm όσο και με την after sales συμπεριφορά της.

Την 10/2/18 επισκέπτομαι το κατάστημα iStorm στο River West προς αναζήτηση προστατευτικού τζαμιού για την κινητή Apple συσκευή μου. Ο υπάλληλος μου συστήνει να επιλέξω ένα μάρκας Belkin που εφαρμόζεται μάλιστα επιτόπου στο κατάστημα.

Σε ερώτηση μου για το κόστος της όλης διαδικασίας ο ίδιος μου αποκρίνεται 24,90 ευρώ. Ξεπερνώντας το πρώτο σοκ, τον ρωτάω πως δικαιολογείται μια τόσο υψηλή τιμή τη στιγμή που στην ελληνική αγορά υπάρχουν αντίστοιχα προϊόντα άλλων κατασκευαστών που δεν ξεπερνούν τα 5-10 ευρώ.

Η απόκριση του ήταν, πως πρόκειται για διαφορετικού υλικού προϊόν (όχι το γνωστό και «κοινό» gorilla glass), αλλά ανώτερης ποιότητας υλικό ίδιο με αυτό της οθόνης του νέου iPhone που η Belkin σε συνεργασία με την Apple παρήγαγε. Να μην τα πολυλογώ, με γνώμονα την προστασιά της υψηλότατου κόστους συσκευής μου την οποία μόλις είχα προμηθευτεί πείστηκα από τα μεγάλα λόγια και αγόρασα το εν λόγω προστατευτικό.

Μέχρι και τον Ιούνιο ύστερα από μια ιδιαιτέρως προσεκτική χρήση του κινητού, σε μια μου έξοδο έτυχε στην ίδια τσέπη που είχα το κινητό να βάλω και τα κλειδιά μου. Το αποτέλεσμα; Ένα τεράστιο ράγισμα στο προστατευτικό και 1/1 αποτυχία του να ανταπεξέλθει σε μικρές πιέσεις.

Την 4/6/18 επισκέπτομαι το κατάστημα ξανά και πληρώνω εκ νέου 24,90 ευρώ για την αντικατάσταση του ραγισμένου προστατευτικού.

Σήμερα 17/7/18, έχοντας πάλι το κινητό στην τσέπη και ύστερα από μια απλή σύγκρουση στην άκρη μιας πόρτας τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά και ίδια με την πρώτη φορά. Ανήκουστο αν αναλογιστεί κανείς πως στην προηγούμενη Apple συσκευή μου μέσα σε 3 χρόνια χρειάστηκε να αλλάξω μόλις ένα προστατευτικό τζαμάκι αξίας 2 ευρώ από το eBay και έπειτα από πολλά και αναμφίβολα πιο σφόδρα χτυπήματα.

Η ιστορία δεν σταματάει εδώ. Επιτόπου ξαναεπισκέπτομαι το κατάστημα για να ρωτήσω αν υπάρχει κάποια εγγύηση ή τέλος πάντων κάποια πρόβλεψη για τέτοιου είδους περιπτώσεις.

Οι υπάλληλοι με ενημέρωσαν πως «αυτή είναι η δουλειά του, να σπάει». «Ναι κύριοι, φυσικά να σπάει αλλά όχι με το πρώτο μικρό χτύπημα» αποκρίθηκα . Αμήχανα βλέμματα και μια διαβεβαίωση πως ένα καινούργιο αμάξι όταν τρακάρει δέχεται πολύ μεγαλύτερη ζημιά από ένα παλιό προς αποφυγή τραυματισμού των επιβατών, ήταν η δικαιολογία από μεριάς τους. - Σίγουρα μια απάντηση που δεν περιμένεις από σοβαρούς υπαλλήλους που υποτίθεται πως εκπροσωπούν ένα «μεγάλο μπραντ» και στους οποίους εναποθέτεις τις ελπίδες σου για συνενόηση -.

Ο απολογισμός; Πενήντα ευρώ μείον στην τσέπη μου για δύο άθλιας ποιότητας προστατευτικά τζαμάκια και κυρίως θλίψη και ντροπή για τον εαυτό μου που για δύο φορές πιάστηκα με τον ίδιο τρόπο κορόιδο. Not a single penny ξανά στην επιχείρηση αυτή που έχουμε δώσει ένα σκασμό λεφτά και μας αντιμετωπίζει σαν πιθήκους.

Υ.Γ. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, τα δύο μεγάλα λάθη που θέλω να υπερτόνισω είναι τα εμφανώς κατώτερης ποιότητας υπερκοστολογημένα προϊόντα της εταιρίας καθώς και η πλάνες στις οποίες επιχειρεί να βυθίσει τον καταναλωτή προς όφελος της.

Ελπίζω να δημοσιευτεί η καταγγελία μου να μάθει ο κόσμος τι συμβαίνει πραγματικά! Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Αναγνώστης

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html