Αληθινή ιστορία: «Την μέρα του γάμου έκανε έρωτα με» « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Αληθινή ιστορία: «Την μέρα του γάμου έκανε έρωτα με»

Κατηγορία Ιστορίες στις   6:00 μ.μ.  |  Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018


Ερωτευτήκαμε κεραυνοβόλα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αρραβωνιαστήκαμε.Πάντα όμως μου άρεσε και ο κολλητός του «Π».Ήταν φίλοι από παιδιά και μεγάλωσαν μαζί, σχεδόν σαν αδέλφια.Πάντα ζήλευα την…


Ερωτευτήκαμε κεραυνοβόλα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αρραβωνιαστήκαμε.

Πάντα όμως μου άρεσε και ο κολλητός του «Π».

Ήταν φίλοι από παιδιά και μεγάλωσαν μαζί, σχεδόν σαν αδέλφια.

Πάντα ζήλευα την φιλία τους και το πόσο κοντά ήταν ο ένας στον άλλο.

Περνούσαν πολύ χρόνο μαζί σε σημείο που μερικές φορές ένιωθα παραμελημένη.

Το συζήτησα με τον «Π» ο οποίος, ενώ στην αρχή έδειξε να με καταλαμβάνει, στην συνέχεια με αποκάλεσε εγωίστρια και παραπονιάρα! Γέλασα λίγο με τους χαρακτηρισμούς του και εντελώς απρόσμενα με άρπαξε και με φίλησε!

(adsbygoogle=window.adsbygoogle||[]).push({});



Ενώ έπρεπε να είχα αντιδράσει, να τον χαστουκίσω, να τον σπρώξω μακριά, δεν το έκανα! Μου χαμογέλασε και μου είπε ότι με ήθελε καιρό, πριν ακόμα γνωρίσω τον «Μ» και πως δεν αντέχει να με βλέπει με άλλον.

Από εκείνη τη μέρα τον ερωτεύτηκα.

Ο ίδιος όμως απομακρύνθηκε..σχεδόν με απέφευγε..

Ο «Μ» δεν έμαθε ποτέ για το φιλί κι έτσι χωρίς καλά καλά να το καταλάβω έφτασε η μέρα του γάμου μου.

Ο «Π» φυσικά ήταν ο κουμπάρος μας.

Στο πάρτι που ακολούθησε είδα τον «Π» να χορεύει τρυφερά με μια καλεσμένη.

Δεν ξέρω τι με έπιασε. Πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα τόση ζήλια.

Διέκοψα τον χορό τους και προφασιζόμενη ότι ήθελα να του μιλήσω τον απομάκρυνα από κοντά της.

Του είπα πως ήθελα κάτι σημαντικό να του πω και με ακολούθησε στις τουαλέτες…



Δεν το μετάνιωσα ποτέ..ήταν το καλύτερο σeξ της ζωής μου! Και το καλύτερο? Αργότερα έμαθα ότι η καλεσμένη που χόρευε με τον «Π» ήταν κάποια που τον είχε βάλει στο μάτι. Είχε όμως θυμώσει που δεν επέστρεψε να συνεχίσουν το χορό και δεν του ξαναμίλησε από τότε. Ευτυχώς γιατί τον θέλω μόνο για μένα!

Συνεχίζουμε να έχουμε παράνομο δεσμό και ευτυχώς ο άντρας μου δεν έχει μάθει τίποτα.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html