Αγρίνιο: Νέα απάτη μέσω διαδικτύου.Δείτε τι έπαθε « Aitoloakarnania 247

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Αγρίνιο: Νέα απάτη μέσω διαδικτύου.Δείτε τι έπαθε

Αγρίνιο: Πλήρωσε για βοσκοτόπια που δεν υπήρχαν – Νέα απάτη μέσω διαδικτύου

Απο την Ασφάλεια Αγρινίου σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος ενός 30 χρόνου για απάτη μέσω Διαδικτύου.


 Ο άνδρας φέρεται να έπεισε 32χρονο κάτοικο Αγρινίου να καταβάλει το ποσό των 1200 ευρώ για για εκμετάλλευση δικαιωμάτων βοσκοτόπων στην Αρκαδία διμιουργοντας ψεύτικη αγγελία σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

http://sinidisi.gr/

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html