Eπικό Ανέκδοτο: Πάει ο μπαμπάς στο κρεβάτι του παιδιού του για να το καληνυχτίσει και… « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Eπικό Ανέκδοτο: Πάει ο μπαμπάς στο κρεβάτι του παιδιού του για να το καληνυχτίσει και…

Κατηγορία Αστεία στις   3:30 π.μ.  |  Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017


Πάει ο μπαμπάς στο κρεβάτι του παιδιού του, για να το καληνυχτίσει και το ακούει να λέει:
– Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου, τη γιαγιά μου και δώσε χαιρετίσματα στον παππού μου!
Το ακούει ο μπαμπάς αλλά δε δίνει σημασία…
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί ο Άδωνις σταματά τις τηλεπωλήσεις 
Την επόμενη μέρα χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η γιαγιά. Πέθανε ο παππούς!!!
Το ίδιο βράδυ πάει πάλι ο μπαμπάς να καληνυχτίσει το παιδί και ακούει:
– Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου, το μπαμπά μου και δώσε χαιρετίσματα στη γιαγιά μου!
Το ακούει ο πατέρας αλλά και πάλι δε δίνει σημασία!
Την επόμενη μέρα πέθανε η γιαγιά! Ο πατέρας τα είδε όλα! Το βράδυ πήγε επίτηδες να κρυφακούσει:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πρόβλεψη βόμβα: «Πρόωρες εκλογές και ήττα του…»  

– Θεούλη μου, θέλω να έχεις καλά τη μαμά μου και δώσε χαιρετίσματα στον μπαμπά μου!
Με το που το ακούει αυτό ο μπαμπάς τρελαίνεται!
Την επόμενη μέρα φεύγει απ’ το σπίτι νωρίς για τη δουλειά και γυρίζει αργά το βράδυ ευτυχισμένος που μέχρι στιγμής ήταν ζωντανός!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γνωστός Πατρινός ξεσκεπάζει τον τρόπο με τον οποίο μας… κλέβει η ΔΕΗ- Δείτε γιατί πρέπει να προσέχετε τους λογαριασμούς σας 

Μπαίνει στο σπίτι καλησπερίζει τη γυναίκα του και της λέει:
– Συγνώμη αγάπη μου, που άργησα αλλά είχα μια πολύ άσχημη μέρα… Και η γυναίκα του λέει:
– Μιλάς εσύ; Εγώ τι να πω που πέθανε ο κουμπάρος μπροστά στην πόρτα μας;
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html