Σοκάρουν οι καταθέσεις των δύο μανάδων και των 14χρονων παιδιών τους – Πανελλήνιος σάλος από την αποκάλυψη της Εφημερίδας «Συνείδησης»
Στα χέρια του Εισαγγελέα η δικογραφία
Την παρέμβαση της Ασφάλειας Αγρινίου, η οποία προχώρησε στη διενέργεια αυτεπάγγελτης έρευνας, προκάλεσε το χθεσινό αποκλειστικό δημοσίευμα της «Σ» αναφορικά με την καταγγελία μητέρας 14χρονου αγοριού, σύμφωνα με την οποία, ο γιος της και ο επίσης 14χρονος φίλος του, έπεσαν θύματα αποπλάνησης από 30χρονο!
«Πρόκειται για μία υπόθεση η οποία θα πρέπει αφενός να θορυβήσει την κοινωνία μας και αφετέρου να κινητοποιήσει τις αρμόδιες τοπικές αρχές. Σύμφωνα μάλιστα με δικές μας πληροφορίες, τα περιστατικά αποπλάνησης στα οποία εμπλέκεται ο εν λόγω, πρέπει να είναι περισσότερα. Το περιστατικό καταγγέλθηκε στην αστυνομία από τη μητέρα και θα πρέπει να γίνει οτι προβλέπεται καθώς εδώ μιλάμε για αδικήματα κακουργηματικού χαρακτήρα, μιας και πρόκειται για 14χρονα και μάλιστα αγόρια. Η υπόθεση χρειάζεται λεπτούς χειρισμούς και ορθή διαχείριση» δήλωσε για στον «ΔΥΤΙΚΑ FM 92,8» και στην εκπομπή «10 ΜΕ… ΤΟΝΟ» ο δικηγόρος της οικογένειας Νίκος Καζαντζής.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την καταγγέλλουσα μητέρα, όλα συνέβησαν την Κυριακή 21 Ιανουαρίου, νωρίς το απόγευμα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εικόνες - Ντοκουμέντο: Καρέ - Καρέ η μεταφορά των Ελλήνων στρατιωτικών στο δικαστήριο της Τουρκίας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σάλος! Η Αγγελική Ηλιάδη ΟΛΟΓΥ#ΜΝΗ (ΦΩΤΟ)
Ο γιος μου επέστρεψε αμέσως στο σπίτι και με κάλεσε για να μου πει τι είχε συμβεί. Πήγαμε στο μπάνιο και τρελάθηκα βλέποντας το πέος του παιδιού μου με μώλωπες, πρησμένο και με σημάδια. Εκείνη τη στιγμή τρελάθηκα όταν μου είπε όλη την ιστορία. Προσπάθησα να επικοινωνήσω και με την άλλη μητέρα γιατί ο γιος της δεν της είχε πει τίποτα. Σκέφτηκα να αντιδράσω και επικοινώνησα τελικά με την μητέρα του άλλου παιδιού. Θέλησα να πάμε στο νοσοκομείο αλλά δεν ήθελε η άλλη μητέρα. Την επόμενη μέρα, όταν ενημέρωσα τον δικηγόρο μου, μου είπε να πάμε αμέσως να το καταγγείλουμε στην αστυνομία. Το άλλο παιδί ήταν αρκετά τρομαγμένο απ’ ότι έμαθα. Η μητέρα του φοβόταν μήπως του εκδηλωθεί κάποιο ψυχολογικό τραύμα. Εν τέλει αποφασίσαμε να βρούμε τον πατέρα του δράστη, ο οποίος δεν γνώριζε τίποτα, όμως είπε «μου άνοιξες τα μάτια. Πήγαινε στην αστυνομία» ενώ πήγαμε και στο χώρο όπου εργάζονταν» περιέγραψε η μητέρα του 14χρονου στη «Σ» συγκλονίζοντας.
Χθες και οι δύο μανάδες κατέθεσαν στην Ασφάλεια Αγρινίου όπως και τα δύο αγοράκια, όπου περιέγραψαν ακριβώς όλα αυτά που συνέβησαν. Η δικογραφία ολοκληρώθηκε αργά χθες το βράδυ και διαβιβάστηκε στον Εισαγγελέα Αγρινίου, ο οποίος θα αποφανθεί για το ποια κατηγορία θα αποδοθεί και εν συνεχεία εναπόκειται στον Ανακριτή εάν θα εκδώσει ένταλμα σύλληψης, του δράστη. Η δικογραφία περιλαμβάνει αδικήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας.
Εφημερίδα «Συνείδηση»
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...