Γεία σας , θα ήθελα να σας πω την ιστορία μου… ήμουν έγκυος στον 5 μήνα… « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

Γεία σας , θα ήθελα να σας πω την ιστορία μου… ήμουν έγκυος στον 5 μήνα…

Κατηγορία Ιστορίες στις   11:00 μ.μ.  |  Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018


Ημουν εγκυος στον 5 μηνα οταν ο εμβρυολογος ανακαλυψε μια κυστη στη κοιλια του εμβρυου

Μου ζητησε να γινει αμνυοπαρακεντηση κ τακτικη παρακολουθηση
Δε δεχτηκα αμνιο παρακεντηση ημουν αποφασισμενη να κρατησω το μωρο οτι κ αν ειχε
Εταξα αρτοκλασια στον αγ.Στυλιανο

Η κυστη στον 6 μηνα της εγκυμοσυνης δεν ειχε εξαφανιστει πηγαινω στο μοναστηρι της Αγ.Μαρινας στη Βοννη Ηρακλειου εκει ειναι μια μοναχη η αδελφη Μαρινα

Μου δωσε δυναμη κ μου πε αν πινω καθε μερα αγιασμο απο το μοναστηρι και. Να σταυρωνω τη κοιλια μου με λαδι της Αγιας οτι ολα θα πανε καλα
Πηγαινω και κανω μαγνητικη τομογραφια εμβρυου η κυστη υπαρχει κ ειναι στο συκωτι του εμβρυου αλλα οχι κατι ανησυχιτικο
Συνεχιζω κανονικα με αγιασμο κ λαδι στον 7 μηνα της εγκυμοσυνης η κυστη ειχε απορροφηθει

Εχω γεννησει προσφατα κ το αγορακι μου ειναι υγιεστατο..

Γραφω την ιστορια μου για να παρουν δυναμη κ αλλες γυναικες
Που αντιμετωπιζουν προβληματα με την εγκυμοσυνη τους να χουν πιστη στο θεο κ υπομονή κ ολα γινονται..με τη χαρη της Αγ.Μαρινας

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html