Πήγα με τον κουμπάρο του ζευγαριού μετα τον γάμο . « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Πήγα με τον κουμπάρο του ζευγαριού μετα τον γάμο .

Κατηγορία Ιστορίες στις   4:07 μ.μ.  |  Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018


Με λένε Παναγιώτα.Θελω να σας πώ την αμαρτωλή ιστορία που έιχα πριν λίγες μέρες στην Βόνιτσα. .Το Σάββατο  παντρευότανο συναδελφό  μου και με κάλεσε να πάω στην Βόνιτσα ,οπου και τελικά πήγα.Στο τραπέζι καθόμουνα και κοιτούσα τον κουμπάρο του ζευγαρίου που ήταν σκέτη τρέλα .Οταν καποια στιγμή χόρευα  και ήταν διπλά μου τον ρώτησα σε ποιό δωμάτιο κοιμάται(μιας και ήξερα οτι κοιμόμασταν  στο ίδιο ξενοδοχείο) και μου απάντησε  στο 559 .Είχα βάλει στο μυαλό μου οτι  μετά το γλέντι να του χτυπήσω την πόρτα και να  τον ξεκουράσω.Γύρω στις 4 πήγα στο δωμάτιο και έβγαλα τα ρούχα φόρεσα ένα προκλητικό νυχτικό και καθόμουν στο μπαλκόνι μήπως και δώ τον κουμπάρο να έρχεται προς το δωμάτιο.Μόλις τον είδα τρελάθηκα  και του φωνάζω :Κουμπάρε έρχεσαι μια στιγμή στο δωματίομου να σου δώσω κάτι δώρα που έχω για τα παιδία  και μου λέει ναι και ήρθε  .Ν α σας πώ χωρίς να τα παραλέω ότι επι 2 ώρες  το κάναμε ανελέητα.

.Στο τέλος  κοιμηθήκαμε και μαζί.Πέρασα πολύ ωραια ..όταν ξυπνήσαμε του  λέω μωρό μου φεύγω και μου απαντάει είσαι μεγάλη πουτ....να, και με αρχίζει στο γλείψιμο μέχρι που του λέω  να με πεθ'ανει στο γ........ όπως και έκανε .Αχ με τρελαίνει ο κουμπάρος.Είμαι 55 xρονών και πρώτη φορά είχα γ...θει τόσο καλά.Ακόμα τρέχουν τα ζουμιά..Προχθές μου πρότεινει παρτοuζα με έναν φίλο του.Να πάω η να μην πάω;

Ο κουμπάρος είναι σκέτη τρέλα .
Γράψε και εσύ την δικιά σου ιστόρια και στείλτην στο FACEBOOK  aitoloakarnania247
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html