Φιλόλογος από τη Βόνιτσα στην Αννίτα Πάνια: «Ήμουν άθεη και προκλητικά ασεβής – Μου εμφανίστηκε η Παναγία και έκανε το παιδί μου καλά» (ΒΙΝΤΕΟ) « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Φιλόλογος από τη Βόνιτσα στην Αννίτα Πάνια: «Ήμουν άθεη και προκλητικά ασεβής – Μου εμφανίστηκε η Παναγία και έκανε το παιδί μου καλά» (ΒΙΝΤΕΟ)

Κατηγορία Media στις   8:00 π.μ.  |  Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

arida-paraskeyi (2)
Το θαύμα που άλλαξε τη ζωή της. 





Η Παρασκευή Αρίδα, φιλόλογος με καταγωγή απο το Μοναστηράκι 




Βόνιτσας, μίλησε στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια και διηγήθηκε το θαύμα της Παναγίας, υποστηρίζοντας πως:


 «Ήμουν άθεη και προκλητικά ασεβής ως που μου εμφανίστηκε η Παναγία και έκανε το παιδί μου καλά!!« 
arida-paraskeyi (2)
xiromeronews.gr του Κώστα Πετρόπουλου

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html