Δύσκολες ώρες για τον Γιώργο Σαμπάνη: Το διπλό χτύπημα της μοίρας για την οικογένειά του « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Δύσκολες ώρες για τον Γιώργο Σαμπάνη: Το διπλό χτύπημα της μοίρας για την οικογένειά του

Κατηγορία Lifestyle στις   9:00 π.μ.  |  Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019


Ο τραγουδιστής μοιράστηκε με το κοινό την κακή ψυχολογία του

Δύσκολες μέρες περνάει ο Γιώργος Σαμπάνης όπως ο ίδιος αποκάλυψε στο κοινό που πήγε να τον ακούσει στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται. Όπως είπε ο τραγουδιστής η

οικογένεια του είχε μία πολύ σοβαρή απώλεια ενώ βιώνει και την αγωνία για την εξέλιξη της υγείας ενός ακόμη μέλους της, που βρίσκεται σε κώμα. Χθες το βράδυ, ανέβηκε στην σκηνή

και θέλησε να αποκαλύψει στους θαυμαστές του τις δύσκολες στιγμές που βιώνει ο ίδιος αλλά και η οικογένεια του.

«Το πιο σημαντικό πράγμα για τον κάθε άνθρωπο από εμάς νομίζω ότι είναι η οικογένεια. Αυτή την εβδομάδα η δική μου οικογένεια έχασε έναν πολύ δικό της άνθρωπο και από

την άλλη, ένας ακόμα δικός μας άνθρωπος βρίσκεται σε κώμα. Είναι κατ’ ουσία νεκρός. Δεν θέλω να σας χαλάσω τη βραδιά, Είναι η τελευταία μου αναφορά, θέλω όμως να

αφιερώσω τη βραδιά στη γιαγιά μου, θέλω να σας πω ένα τραγούδι γι’ αυτούς, γιατί αλλιώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ανοίξω το στόμα μου και να τραγουδήσω, και μετά

θα διασκεδάσουμε και θα το γκρεμίσουμε μέχρι το πρωί» είπε ο αγαπητός καλλιτέχνης και αμέσως άρχισε να ερμηνεύει το τραγούδι «Για πού το ‘βαλες καρδιά μου».
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html