Συγκλονιστική μαρτυρία: «Ο πατέρας μου ίσως να ζούσε αν υπήρχε γιατρός στο Κέντρο Υγείας Κατούνας» « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Συγκλονιστική μαρτυρία: «Ο πατέρας μου ίσως να ζούσε αν υπήρχε γιατρός στο Κέντρο Υγείας Κατούνας»

Κατηγορία Ξηρόμερο στις   7:30 π.μ.  |  Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019


Συγκλονίζει ο Θωμάς Κουδούνας, ο οποίος έχασε την πατέρα του σε ηλικία 63 ετών, λόγω έλλειψης γιατρών στο Κέντρο Υγείας Κατούνας.

Ο κ. Κουδούνας είδε τον πατέρα του να χάνεται στο δρόμο από την Κατούνα προς το Κέντρο Υγείας Αμφιλοχίας.

Μιλώντας σήμερα στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, ενάντια στην υποβάθμιση του Κέντρου Υγείας Κατούνας, ανέφερε:

«Στις 4:00 η ώρα το πρωί εγώ με τον αδελφό μου, δεν μπορέσαμε να φτάσουμε τον πατέρα μας απο την Κατούνα στο Κέντρο Υγείας Αμφιλοχίας. Ο Πατέρας μου αν ηταν εδω ο γιατρός ίσως να ζούσε. Αλλά το ξαναλέω κοντά στον πατέρα του έρχονται κι άλλοι. Ο Πατέρας μου ήταν μόνο 63 ετών. Ζητάμε να κάνετε κάτι.

Τι πρέπει να γίνει; Να πεθάνει ο κόσμος εδω πέρα; Ενα ρημάδι γιατρό ζητάμε για να εφημερεύει το κέντρο Υγείας Κατούνας το βράδυ».



xiromeronews.blogspot.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html