Πεθαίνει μια γυναίκα και λέει του άνδρας της...: Το ανέκδοτο της ημέρας « Aitoloakarnania 247

Translate

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

ΤΟΠ NEWS

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Πεθαίνει μια γυναίκα και λέει του άνδρας της...: Το ανέκδοτο της ημέρας

Κατηγορία Αστεία στις   6:24 μ.μ.  |  Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

Πεθαίνει μια γυναίκα και λέει του άνδρας της...: Το ανέκδοτο της ημέρας (14/03)!
Μια γυναίκα ετοιμοθάνατη ζητάει από τα εφτά παιδιά της να βγουν από το δωμάτιο για να μείνει λίγο μόνη με τον άντρα της.

Με το που βγήκαν τα παιδιά ξεκίνησε την εξομολόγηση:

Το ανέκδοτο της ημέρας (14/03)!

Αγάπη μου άνδρα της ζωής μου Θέλω να σου πω κάτι πριν σας αφήσω, ξέρεις…

Τι συμβαίνει αγάπη μου;»

Να, του λεεί, ήμουν λίγο άπιστη! Ο μικρός μας γιος ο Αντωνάκης που σου μοιάζει…

Τι; Θες να μου πεις ότι δεν είναι δικός μου;
«Όχι άντρα μου, αυτός είναι ο δικός σου!»
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html