
Ο Ιβάν Σαββίδης ανακοίνωσε στους ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ πως το πριμ νίκης κόντρα στον Ολυμπιακό ισχύει κανονικά, καθώς θεωρεί νικήτρια την ομάδα του - «Χρυσάφι» για το απόλυτο ως το τέλος της σεζόν!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ: ΤΟ Ρ0Ζ βίντεο από το Πατρινό καρναβάλι
Οι παίκτες του ΠΑΟΚ βάσει εσωτερικού κανονισμού που έχουν αμείβονται με πριμ έπειτα από κάθε νίκη που επιτυγχάνουν στο πρωτάθλημα. Σήμερα, λίγη ώρα πριν την αναχώρηση της ομάδας για την Τρίπολη και στο περιθώριο της ομιλίας του προς την ομάδα, ο ιδιοκτήτης του Δικεφάλου, Ιβάν Σαββίδης, ενημέρωσε τους ποδοσφαιριστές πως θα παραλάβουν κανονικά πριμ... νίκης για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, αφού ο ίδιος θεωρεί το παιχνίδι σαν να έγινε και να το κέρδισε η ομάδα του.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μύκονος: Το μπικίνι θάμνος της καλλονής από την Αραβία κόλασε την Ψαρρού - Μαγνήτισε τα βλέμματα όλων [vid]
Επίσης, δεν έμεινε μόνο εκεί και υποσχέθηκε ένα εξαιρετικό υψηλό πριμ σε περίπτωση που οι ποδοσφαιριστές του Ραζβάν Λουτσέσκου, κάνουν το απόλυτο (σ.σ. το επτά στα επτά δηλαδή), μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος.
Αν μη τι άλλο, με την κίνησή του αυτή ο Ιβάν Σαββίδης απέδειξε για άλλη μία φορά, πόσο δίπλα και πόσο πολύ πιστεύει στην ομάδα και θέλει να επιβραβεύσει τους παίκτες του Δικεφάλου.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΣΟΚ: Σκότωσε τη γυναίκα, τα παιδιά και την πεθερά του
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Είμαι εθισμένη, απατάω τον άνδρα μου με…» Η αληθινή εξομολόγηση της Κατερίνας, 38 ετών!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σοκ. Δημοσιογράφος παθαίνει εγκεφαλικό σε ζωντανή σύνδεση (Βίντεo)
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!