Καταγγελία για την Τροχαία Αγρινίου! (φωτο) « Aitoloakarnania 247

Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Καταγγελία για την Τροχαία Αγρινίου! (φωτο)



Την στάση της Τροχαίας Αγρινίου καταγγέλλει στο sinidisi.gr ο κ. Γρηγόρης Μπιρλής.
Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, την περασμένη Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι, μετέφερε μαζί με την σύζυγό του, τον ηλικιωμένο πατέρα του ο οποίος αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα όρασης, σε Οφθαλμίατρο στην οδό Μπαϊμπά, κοντά στον πεζόδρομο Πανοπούλου.
Ανεβάζοντας τον πατέρα του στο ιατρείο λέει στη γυναίκα του να βγει στο μπαλκόνι ώστε σε περίπτωση που δει κάποιον τροχονόμο να περνά να τον ενημερώσει ότι κατεβαίνει άμεσα, μιας και είχε παρκάρει παράνομα. Πράγματι, εκείνη την ώρα τροχονόμος σταματά στο σημείο και παρά τις εξηγήσεις της γυναίκας ξεκινά και βεβαιώνει κλήση για παράνομη στάθμευση!
troxaio agrinio kataggelia
Μόλις ο κ. Μπιρλής ζήτησε περαιτέρω εξηγήσεις από τον Τροχονόμο, αυτός του είπε

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ο τάφος του γιου της ήταν πράσινος. Όταν αποκαλύφτηκε η αλήθεια, έπαθε το σοκ της ζωή της... [photos] 

 ότι μπορεί να υποβάλει ένσταση στην υπηρεσία. όπως κι έγινε με τον κ. Μπιρλή να προσκομίζει και ιατρική πιστοποίηση, που επιβεβαίωνε ότι την ώρα της κλήσης βρισκόταν στο ιατρείο, αλλά η ένσταση δεν έγινε δεκτή!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΓΩΣΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ | ΜΕΤΕΩΡΙΤΗΣ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ… 

Και εδώ τίθεται το εξής απλό ερώτημα. Πότε άραγε η Τροχαία κάνει δεκτές τις ενστάσεις που υποβάλλονται από πολίτες; Ερώτημα που μάλλον… δεν θα βρει ποτέ απάντηση

Πηγή: Sinidisi.gr 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook

google-site-verification: googledd843cc8cd9e15a6.html